Ministar informisanja i telekomunikacija u Vladi Republike Srbije Mihailo Jovanović, sastao se danas sa predstavnicima medijskih i novinarskih udruženja i partnerima iz međunarodnih organizacija i ambasada, sa kojima je razgovarao o aktuelnim temama u oblasti informisanja i medija.
Na sastanku su učestvovali predstavnici devet medijskih i novinarskih udruženja, koji su prethodno učestvovali u izradi Medijske strategije i Akcionog plana.
Takođe, sastanku su prisustvovali šef Delegacije Evropske unije u Srbiji ambasador Emanuele Žiofre, i predstavnici Misije OEBS u Srbiji, Ambasade Kraljevine Norveške i Fondacije Konrad Adenauer.
Ministar Jovanović istakao je na sastanku da će pitanja informisanja biti prioritet novog ministarstva i da su dijalog i saradnja sa medijskim i novinarskim udruženjima o svim aktuelnim pitanjima i izazovima veoma važni.
Jovanović je rekao da je prioritet rad na izradi Izmena i dopuna Zakona o javnom informisanju i medijima, kao i Izmena i dopuna Zakona o elektronskim medijima. Predlog Ministarstva je da na ovim zakonima rade predstavnici medijskih i novinarskih udruženja koji su učestvovali u izradi Medijske strategije i Akcionog plana.
Predstavnici medijskih i novinarskih udruženja, predstavili su predloge u vezi sa ovim zakonima i upoznali novog ministra sa drugim važnim aktivnostima i pitanjima u medijskoj zajednici.
Šef Delegacije EU u Srbiji, ambasador Emanuele Žiofre pozdravio je organizaciju sastanka novog ministra informisanja i telekomunikacija sa medijskim i novinarskim udruženjima. U kontekstu najnovijeg Izveštaja o napretku i predstojećih medijskih reformi istakao je značaj dijaloga i održavanja inkluzivnosti i transparentnosti u celokupnom reformskom procesu zasnovanom na dobroj praksi izrade Medijske strategije. Žiofre je ponovio da će EU nastaviti da pruža i finansijsku i tehničku podršku u reformama.
Predstavnici partnera iz međunarodnih organizacija su rekli da će nastaviti da pružaju pomoć i ekspertsku podršku u izradi izmena i dopuna medijskih zakona, kao i daljem sprovođenju Medijske strategije.